MANİA LAMBASI MANİA WARNİNG LİGHT
AVIATION OBSTRUCTION AIRCRAFT WARNING LIGHT
5 YEARS WARRANTY
42 YEARS PROFESSİONAL MANUFACTURER
2 Bağımsız Işıklı Kutulu Lamba + Akü
Gece ortamı ve açık havada 10 km'ye kadar görünebilirlik
· Elektronik sensör kontrollü gece gündüz geçişi
· Enerji kesintisi ve ışık şiddetinde %30 ve üstü azalmada alarm
· Gündüz periyodik sistem kontrolü ve bozukluk tespitinde alarm
· Polarite yönü ters bağlandığında da normal çalışma
220 VAC
Tv, radyo, GSM kuleleri, yüksek binalar ve hava alanları için ideal ikaz lambasıdır.
Biri ikaz verirken diğeri beklemektedir.
Eğer lambalardan teki arızalanırsa öteki lamba devreye girerek ikaz vermeye başlar.
Akü: 12 VDC - 7,5 Amper
Montaj şekli: Boru ile Taban Montaj
Polycarbonattan üretilmiştir.
İstek üzerine diğer voltajlar üretilir.
Farklı cam renkleri bulunmaktadır.
Patent No:2003/01851 Ankara/Türkiye
Uçak İkaz Nedir?
Aircraft Warning Lights günümüzde artan hava taşımacılığı ile çok daha önem kazanan uçak ikaz lambası gelişmiş ülkelerde çok önceden uygulanmakta idi.
Öncelerdi hava alanlarında ve şimdi ise nerede ise 4 katı geçen binalarda iş yerleri, kuleler, towerlar ve gökdelenlerde GSM, radyo, tv kulelerinde uygulanmaktadır.
Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü (ICAO ) International Civil Aviation Organisation) VE ANNEX 14´e uygundur.
Uçak ikaz su, nem, ve toz geçirmeyen bir lambadır. İçinde ise minimum 7.5 deniz milinden (10 km) görünen strobe xenon (Gazlı ampul filamansız) (zira fileman ısınmadan dolayı genleşerek dökülür)
Ampullerden müteşekkildir. Xenon ampuller uçakların kanatlarının altında aşağıdan gördüğümüz lambalardır.
Xenon strobe ampullerin teknik özellikleri ektedir.Teknik doküman USA ve Germany üreticilerden alınmıştır.
Sistemde: 2 adet (xenon strobe) çalar ampullü elektronik kart bulunmaktadır. 1 adet fotosel kartı bir adet fotosel gözü ve bir adet besleme kartı mevcuttur.
Akşam hava kararınca fotosel sayesinde sistem çalışmaya başlar ancak ana kartta arıza görüldüğünde görev yapacak diğer bir yedek ünite vardır. Elektronik devre ana çakar kartın fonksiyonu yerine getirip getirmediğini sürekli denetler. Ve arıza halinde ana çakar kartını devreden çıkartarak uydu çakarı devreye sokar ve bir izole kontakta (kuru kontak) no (normalde açık) veya nc (normalde kapalı) olarak istek üzerine ve alarma veya uzaktaki bilgi işlem merkezi veya varsa bekçi odasına LED ışık veya buzzerle uyarı gönderir.
Teknik Özellikler : TSE 111193
Lisanslı ve patent no 17120
Tarih 15.04.1996 Ankara
Uçak İkaz M 103-1-48 VDC-220 VAC patenti ISB:17.7.2000 tarih ve 2000/02076 numara kayıtlıdır.
1. IRF korumalıdır. Civardaki sinyallerden etkilenmez.
2- Besleme gerilimi 48 vdc olup 12-56 vdc’de çalışır. Opsiyonel (istek üzerine) olarak 220 VAC mevcuttur.
65 % +-10 dakikada flash yapar. 360°den görünür. Ampul ömrü uzundur. Çalışma sistemi yüksek verimli deşarj sistemiyle çalışır.
Bir adet cam sigortası mevcuttur. IP 65’e uygundur.
-25°+65° C dayanır.
Kontrol lamba üzerindeki fotosellerden yapılmaktadır.
Alarm kabloları: Mavi+Beyaz kablo normalde kapalı kontaklar için, Kırmızı + Beyaz kablo normalde açık kontaklar içindir.
Patent No:2003/01851 Ankara/Türkiye
Uçak İkaz Nedir?
Aircraft Warning Lights günümüzde artan hava taşımacılığı ile çok daha önem kazanan uçak ikaz lambası gelişmiş ülkelerde çok önceden uygulanmakta idi.
Öncelerdi hava alanlarında ve şimdi ise nerede ise 4 katı geçen binalarda iş yerleri, kuleler, towerlar ve gökdelenlerde GSM, radyo, tv kulelerinde uygulanmaktadır.
Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü (ICAO ) International Civil Aviation Organisation) VE ANNEX 14´e uygundur.
Uçak ikaz su, nem, ve toz geçirmeyen bir lambadır. İçinde ise minimum 7.5 deniz milinden (10 km) görünen strobe xenon (Gazlı ampul filamansız) (zira fileman ısınmadan dolayı genleşerek dökülür)
Ampullerden müteşekkildir. Xenon ampuller uçakların kanatlarının altında aşağıdan gördüğümüz lambalardır.
Xenon strobe ampullerin teknik özellikleri ektedir.Teknik doküman USA ve Germany üreticilerden alınmıştır.
Sistemde: 2 adet (xenon strobe) çalar ampullü elektronik kart bulunmaktadır. 1 adet fotosel kartı bir adet fotosel gözü ve bir adet besleme kartı mevcuttur.
Akşam hava kararınca fotosel sayesinde sistem çalışmaya başlar ancak ana kartta arıza görüldüğünde görev yapacak diğer bir yedek ünite vardır. Elektronik devre ana çakar kartın fonksiyonu yerine getirip getirmediğini sürekli denetler. Ve arıza halinde ana çakar kartını devreden çıkartarak uydu çakarı devreye sokar ve bir izole kontakta (kuru kontak) no (normalde açık) veya nc (normalde kapalı) olarak istek üzerine ve alarma veya uzaktaki bilgi işlem merkezi veya varsa bekçi odasına LED ışık veya buzzerle uyarı gönderir.
Teknik Özellikler : TSE 111193
Lisanslı ve patent no 17120
Tarih 15.04.1996 Ankara
Uçak İkaz M 103-1-48 VDC-220 VAC patenti ISB:17.7.2000 tarih ve 2000/02076 numara kayıtlıdır.
1. IRF korumalıdır. Civardaki sinyallerden etkilenmez.
2- Besleme gerilimi 48 vdc olup 12-56 vdc’de çalışır. Opsiyonel (istek üzerine) olarak 220 VAC mevcuttur.
65 % +-10 dakikada flash yapar. 360°den görünür. Ampul ömrü uzundur. Çalışma sistemi yüksek verimli deşarj sistemiyle çalışır.
Bir adet cam sigortası mevcuttur. IP 65’e uygundur.
-25°+65° C dayanır.
Kontrol lamba üzerindeki fotosellerden yapılmaktadır.
Alarm kabloları: Mavi+Beyaz kablo normalde kapalı kontaklar için, Kırmızı + Beyaz kablo normalde açık kontaklar içindir.
UÇAK İKAZ LAMBASI MÜCİDİ GENEL MÜDÜRÜMÜZ
SAYIN MESUT NECİB SAYESİNDE 1985 YILINDAN BERİ HER GÜN GELİŞTİREREK ÜRETİLMEKTEDİR .
|